Укр
+38 (044) 384 49 34
+38 (050) 900 34 93 +38 (044) 384 49 34

FRANCHITHINK 2018: підводимо підсумки

30 листопада 2018 року в КВЦ "Парковий" вже за традицією пройшов Міжнародний форум ресторанного і готельного франчайзингу FRANCHITHINK 2018. Другий за рахунком захід став значно масштабнішим - до ресторанних франшиз в цьому році додалися також успішні готельні мережі. FRANCHITHINK 2018 зібрав на одному майданчику понад 1500 гостей, в тому числі представників провідних ресторанних та готельних франшиз, інвесторів, експертів і лідерів думок.

FRANCHITHINK 2018: підводимо підсумки

 

"Ми дуже раді взяти участь в цьому заході, так як у нас є можливість представити свою франшизу, познайомитися і поспілкуватися з потенційними інвесторами та партнерами" - Ірина Седлецька, генеральний директор мережі готелів Premier Hotels and Resorts, Україна.

"Я вперше прилетів до Києва і дуже радий бути сьогодні тут. Це, мабуть, найбільший франчайзинговий форум з усіх, які мені довелося відвідати. Я отримав масу задоволення від виступу на головній сцені перед таким великим залом і особливо щасливий можливості представити мою мережу The Avocado Show, так як вважаю Україну дуже перспективним ринком для розвитку ресторанних мереж" - Рон Сімпсон, власник The Avocado Show.

FRANCHITHINK 2018: підводимо підсумки

 

На Main Stage також виступили Олександр Мусатов, експерт в області ресторанного консалтингу, співвласник ресторанів True Burger Bar і Hendrick's Bar, Тарас і Оксана Середюк, власники ресторанного холдингу MAFIA, CASTA, BAO, NĂM, Georgia, Brilliant Bar, Олександр Савілов, співвласник Salateira, Вадим Бортник, власник і засновник мережі Freshline і Андрій Длігач, CEO Advanter Group.

FRANCHITHINK 2018: підводимо підсумки

 

Спікери поділилися своїми історіями успіху, секретами ефективності робочих бізнес-моделей, інструментами, які вони впровадили для активного розвитку своїх франшиз.

Ведучими головної сцени вже за традицією стали , власник і засновник мережі Freshline та Ірина Авруцький, засновник Like4Like Foodservice Consulting.

У залі BUY представники франшиз презентували концепції та історії своїх мереж: Premier Hotels&Resort, Reikartz Hotel Group, Ribas Hotels Group, Friday Hostel, The Avocado Show, "Сімейна пекарня", Salateira, Freshline, Pizza Celentano, "Варенична балувана Галя", COFFEELAT, Lviv Croissants, Mr. Grill Hotdogs&Burgers, KIMS, Merry Berry, Donuts Club, GARAGE food&coffee, Vertuta.

FRANCHITHINK 2018: підводимо підсумки

 

Крім учасників ринку ресторанного і готельного франчайзингу, форум зібрав підприємців, які придивляються до покупки франшиз, а також власників чинного ресторанного бізнесу, зацікавлених у розвитку бренду своїх закладів. Для них на освітніх майданчиках CREATE і THINK запрошені експерти розповіли про масштабування бізнесу і розвитку бренду по франшизі, вихід на міжнародні ринки, залучення інвестицій, маркетингових стратегій, про підбір персоналу, контроль якості і сервісу. Тут своїм досвідом з гостями поділилися Ольга Іванько, Мирослава Козачук, Андрій Дьома, Микита Чаков, Сергій Позняк, Роман Кирилович, Володимир Гриневич, Андрій Мокряк, Яніна Бабуцкая, Антон Воронюк, Еатеріна Балановська, Олена Міро, Вікторія Антоненко, Максим Бутенко і Руслан Петренко , Семен Велентій, Андрій Кривонос, Ольга Нестеренко.

FRANCHITHINK 2018: підводимо підсумки

 

Головна місія форуму FRANCHITHINK - створити умови для спілкування підприємців практиків, надати можливість франшизам показати себе, познайомитися і поспілкуватися з потенційними інвесторами, стати індикатором розвитку ресторанного і готельного франчайзингу.

Повернутися до списку новин 06.12.2018
Рейтинг: 0,00
Всього оцінок: 0

Підписатись на новини

Заклад тижня

comments powered by Disqus
Знайти заклад:
Для:
Дата:
Час:
Читати далі