Питання та відповіді

1. Що таке - RestOn?

RestOn.com.ua – це інтернет-портал, за допомогою якого Ви маєте можливість забронювати столик в кращих закладах вашого міста й отримати при цьому ексклюзивну до 50% знижку на все меню. Це унікальний сервіс, який покликаний допомогти Вам підібрати найбільш відповідний заклад, а також розширити свій гастрономічний кругозір, відкриваючи для себе нові ресторани, кафе, піцерії, паби і т.і.

2. Як працює RestOn?

Все дуже просто: Ви обираєте зручний для вас час у вподобаному закладі, вводите свої контактні дані та бронюєте столик. Якщо у Вас є особливі побажання до місця бронювання (наприклад, біля вікна, на першому поверсі), Ви можете їх вказати при резервуванні і вони будуть враховані. Якщо передбачена знижка в даному закладі через RestOn, вона буде автоматично врахована в чек вашого замовлення. Про надання знижки Ви дізнаєтеся в момент бронювання через портал. Ніяких купонів, попередніх дзвінків і іншої суєти не потрібно!

Також Ви можете зателефонувати нам і ми все це зробимо за вас!

3. Як стати користувачем сервісу RestOn?

Потрібно всього лише зареєструватися на нашому сайті. При цьому реєстрація абсолютно безкоштовна.

4. . Яка ціна бронювання столика?

Вартість резервування столика - безкоштовно.

5. Чи існують які-небудь обмеження на суму знижки?

Ніяких обмежень немає. Ми пропонуємо знижку без обмежень на будь-яку суму в рахунку. Знижка не надається на спеціальні пропозиції закладу.

6. Чи поширюється знижка на алкоголь?

Так. Ви отримуєте до 50% знижку на весь рахунок, включаючи алкогольні напої, якщо умовами надання знижки через портал. Розмір знижки вказаний на сайті в блоці "Знижка від RestOn".

7. Мені потрібно роздруковувати купон або щось в цьому дусі, дзвонити в заклад із нагадуванням про мій прихід?

Ні, нічого такого не потрібно. Ви бронюєте столик на нашому сайті, а все інше ми робимо за вас. Коли прийдете в заклад, нагадайте адміністратору свої контактні дані та, що резерв оформлений через сайт RestOn.com.ua, і знижка буде автоматично врахована в рахунок вашого замовлення.

8. Чи можу я відмінити резерв чи змінити його умови?

Звичайно. Параметри бронювання можна змінити або скасувати за допомогою особистого кабінету за 2:00 години до часу бронювання столика.

9. Якщо я не встигаю в заклад до зарезервованого мною часу, що мені робити?

Необхідно зателефонувати нам на колл-центр +38 (044) 357 00 77+38 (099) 357 00 77 чи у відповідний заклад не пізніше, ніж за 20 хвилин до часу, на який заброньований столик, і попередити про ваше запізнення. Звертаємо вашу увагу на те, що заклад має право в односторонньому порядку скасувати ваше замовлення через 15 хвилин після зарезервованого вами часу.

10. Якщо у мене виникають складнощі в ресторані, що мені робити?

Будь ласка, зателефонуйте за тел.: +38 (044) 357 00 77+38 (099) 357 00 77, або надішліть лист на info@reston.ua і ми в найкоротші терміни відреагуємо на ваш запит.

11. Мій ресторан міг би поповнити список партнерів RestOn. До кого мені звернутися?

Ми із задоволенням познайомимося із вашим рестораном і розглянемо можливість спільної співпраці. Надішліть нам лист на info@reston.ua або зателефонуйте за тел.: +38 (044) 357 00 77+38 (099) 357 00 77.

12. З питань розміщення реклами та PR на порталі RestOn, до кого мені звернутися?

Вам потрібно зателефонувати нам за тел.: +38 (044) 357 00 77+38 (099) 357 00 77 або написати на info@reston.ua.

Знайти заклад:
Для:
Дата:
Час: